tirsdag 31. desember 2013

Årets siste sømmerier


Min aller første vinpose :-)
Ble ganske så fornøyd med den selv om jeg får si det :-) 

(Den skal selvfølgelig både vaskes og strykes før den gis bort med en vinflaske i)
Broderiet er kjøpt hos Emblibrary.com


Litt stjernesøm på tampen av året :-) 
Disse er sydd etter mønster fra AnnAKa, 
og quiltet med sølv metalltråd. 
Jeg elsker den effekten metalltråd gir :-)
Den store stjernen måler ca. 53x57 cm.


Den lille stjernen måler ca. 33x37 cm.


Og nå vil jeg benytte anledningen til å ønske alle min venner og følgere her inne 

et Riktig Godt Nytt År.

Håper det blir tid til masse fin søm i 2014 :-)



1 kommentar:

  1. Det var en nydelig vinpose, så koselig å gi bort! Fine stjernebrikker også, jeg har mønsteret, men har enda ikke fått sydd dem. Jeg ønsker deg et riktig godt nytt syår!

    SvarSlett