lørdag 8. februar 2014

Mere strikking

Jeg har gått berserk i garnbutikken :-o 
og kjøpt garn til hele tre prosjekter samtidig :-o :-o
Dette ligner ikke meg, jeg liker nemlig å kjøpe, og bli ferdig med en ting før jeg begynner på noe nytt.
Men denne gangen så visste jeg at jeg kom til å bli sykemeldt en god stund,
 og da tenkte jeg at skitt la gå....

Og så er det jo OL...må jo ha noe å holde på med foran tv'en :-D

For mange av dere der ut i den store strikkeverdenen så er dette sikkert bare barnematen, men for meg så var det et stort skritt og ta (men ikke så veldig vanskelig).  
Planen er at dette skal bli til to hundegensere, og et par pulsvarmere til meg selv. 
Jeg har til og med startet på to ting samtidig...

Bilder kommer etterhvert som de blir ferdige :-)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar