mandag 16. juni 2014

Litt feriestrikk



Jeg var en liten tur innom garnbutikken i dag for å handle inn litt til ferien. 
Bare tre uker igjen til vi reiser, og det skader jo ikke å være litt tidlig ute :-)

Fikk plutselig så lyst til å strikke babytøy igjen, 
og da passer det jo fint at hun som har jobbet som ped.leder på avdelingen til Tobias 
i barnehagen nettopp har fått en liten søt gutt. 
Og at hun ikke strikker selv, 
eller har noen andre i familien som strikker.

Dette er garn til to prosjekter, en strikket babygenser og en heklet lyseblå babyjakke. 

Jeg klarte ikke helt å bestemme meg for hva jeg hadde lyst til å begynne med, så da tok jeg likesågodt med meg begge heftene :-)

Dette er det ene settet med heklet jakke og strikket bukse og lue.

Og dette er det andre settet, som jeg også valgte å begynne på. 

Så da er det jo bare å håpe på at mottakeren også blir fornøyd :-)



1 kommentar:

  1. Ble den siste ja :D :P ;)

    Langt du har kommet alt :D

    Klem fra nabo'n

    SvarSlett