søndag 14. juni 2015

Blomsterveske




Så fikk jeg da endelig rotet meg til et lite blogginnlegg om blomstervesken min,
 som jeg ble ferdig med for en stund siden. 
Jeg elsker disse blomstene :-) 
Mønsteret fant jeg hos Kathrine tidligere i våres :-)
De hadde også vesken utstilt i butikken og den var bare sååå søt. 
Vesken finnes i tre størrelser og jeg trodde det var den mellomste som sto hos Kathrine, 
men det var det nok ikke. 
Det betyr vel at jeg må prøve meg på den minste etterhvert også. 

Vesken ble ganske ok, men har nok noen småfeil her og der 
som jeg ikke er helt fornøyd med. 
Men den er perfekt til oppbevaring av strikketøyet mitt :-)

Det lekre blomsterstoffet har jeg kjøpt hos Panduro sammen med det svarte. 
Det rosa fòrstoffet fant jeg i samlingen min :-) 




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar