lørdag 30. juli 2016

Lesehest


I sommer er jeg redd jeg har vært en smule a-sosial :-) 
Jeg har nok sittet mye med min Kindle og kost meg med bøkene mine. 

Jeg leser jo for det meste krim, har faktisk litt dilla på det, men rett før sommerferien fikk jeg det for meg at jeg skulle prøve noe annet. 

Jeg hadde snust litt på boken "Mormor danset i regnet" av Trude Teige, 
jeg hadde jo allerede lest alle krimbøkene hennes. 
Planen var å laste ned denne boken og lese den i ferien, men dengang ei...bok ble lest ut i løpet av noen få dager. Anbefales! 
Deretter tenkte jeg at jeg skulle prøve meg på bøkene til Jojo Moyes, hadde jo hørt så mye bra om "Et helt halvt år". Og det var vel da jeg virkelig ble a-sosial...denne boken klarte jeg faktisk ikke å legge fra meg. Kindle`en min var med meg overalt og jeg benyttet enhver anledning til å lese litt, bare en side til...
Og så måtte jeg jo lese oppfølgeren "Etter deg". Jeg elsker disse bøkene <3 
Og til slutt så måtte jeg jo lese den siste boken hennes også, "Den ene pluss en". 
Og hvis du ikke har lest noen av bøkene til Jojo Moyes, 
så løp til nærmeste butikk/bibliotek og les de, de er fantastiske :-) 
Og så kommer hun med en ny bok i september :-D

Den forrige boken jeg leste ut heter "Tretten bryllup" og er også en bok som er verdt å lese, søt, morsom og romantisk. 
Boken jeg leser nå er "En liste for livet", men den har jeg ikke kommet så langt på enda så eventuelle anbefalinger får komme senere :-)

Innimellom alle disse"feel-good"-bøkene fikk jeg også tid til en krim, 
den nyeste boken til Jørgen Jæger.
Så når jeg tenker meg om, så har jeg visst lest 6 bøker de siste 4 ukene :-o



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar