lørdag 25. mars 2017

Resteprosjektet mitt

Nå er det en hel evighet siden jeg har blogget, men jeg skal prøve å bli litt flinkere igjen :-) 
Det siste halv-året har jeg sydd mye forskjellig som du kan se på min facebook-side Hjertesøm.

Men nå bestemte jeg meg for å fortsette på et resteteppe-prosjektet som jeg så vidt startet på for flere måneder siden.
Jeg fant fram masse gamle rester og små biter og kuttet disse til 3 inch kvadrater.
Siden så ble disse liggende i en kasse...helt fram til nå.
Denne uken så har jeg sydd og strøket og sydd igjen.
Resultatet ble en haug med 16-blokker, og hver blokk måler 9x9 inch.
Planen er at dette skal bli et sengeteppe som skal flytte inn på hytta i løpet av våren/sommeren.   
                                                                                                                                                                                                                                                                                                 





Nå gjenstår det bare å finne ut om jeg skal ha mellomverk,
og i så fall hvilken farge det skal bli.
Må visst ta en tur i stoffsamlingen min og se hva jeg som kan brukes. 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar