søndag 11. august 2013

Mere jungel

Her er den første ferdige blokken i jungelprosjektet mitt. 
 
Jeg hadde i utgangspunktet tenkt til å ha en enkel ramme rundt hvert broderi,
men fant ut at jeg ville prøve med en log cabin blokk. 
Resultatet ser dere her, og jeg ble egentlig ganske fornøyd :-)
Og så blir teppet litt større med disse blokkene også.
   
 

Her har jeg fått ferdig noen flere blokker.
Dette er så langt jeg kom før jeg gikk tom for et av stoffene. Typisk!!!
Nå må jeg innom Panduro på mandag for å få teppet ferdig.

Problemet nå er at jeg ikke vet hva slags ramme jeg skal ha på teppet. 
Skal jeg gå for grønn og velge et av de grønne stoffene som er i teppet,
eller skal jeg bryte helt og velge en annen farge? I så fall hvilken farge? 
Jeg tar gjerne i mot forslag :-)
 





1 kommentar:

  1. Så søte jungel dyr! Ang ramme så synes jeg enten velg en lys grønnfarge eller bryt helt og finn en farge som kanskje går igjen i broderiene? Håper du fikk tak i mere stoff! Ja, er ikke det typisk?! :)

    SvarSlett