torsdag 17. oktober 2013

Et lite bilderush

Her kommer noen bilder av litt småting som jeg har sydd i det siste :-)

Dette er en liten toalettveske sydd etter et av AnnAKa's mønstre.
Jeg har sydd flere av disse tidligere, og syntes de har en perfekt størrelse til barn når de skal på helgebesøk til tante, onkel eller til besteforeldrene :-)




Jeg har lenge hatt lyst til å prøve meg på noe som er sydd helt ferdig
 "In the hoop", men syntes det så litt skummelt ut :-o
Forrige uke tok jeg mot til meg,
og her er et bilde av mitt første prosjekt "In the hoop":-)

Et ferdig brille-etui :-)

Og en liten nøkkelring e.l. med plass til et kredittkort i en lomme på baksiden :-)

Her kommer litt mer "mitt første", nemlig mine første mugrugs :-)
Disse er nesten også sydd ferdig "In the hoop".
Bare lukkekanten som er sydd på til slutt.

Disse ble sydd som en innflytningspresang til en god kollega,
 som hadde kjøpt nytt hus.
Og de falt forhåpentligvis i god smak, sammen med litt god kaffe og litt kjeks :-)




2 kommentarer:

  1. så nydelige krusmatter du har laget :-)

    SvarSlett
  2. Kjempeflotte ting du har sydd og spesielt godt liker jeg krusmattene.

    SvarSlett