mandag 6. januar 2014

Twister-teppe

Til jul fikk jeg dette flotte mønsteret på et Twister-teppe i 3 forskjellige størrelser :-)
Dette måtte selvfølgelig prøves ut, og jeg dykket ned i stoffkassene mine.
Der fant jeg heldigvis stoffer som kunne brukes :-) 


Jeg er stolt over at jeg ikke løp til nærmeste butikk for å kjøpe nye :-)
Slik ser det ut etter at første etappe er ferdig.
Alle lappene er sydd sammen, rammen er satt på og det er klart til å skjæres i på nytt :-)


Dette er den minste størrelsen, som skal være passe til et babyteppe.
Sånn ser det ut etter at jeg har gått bersersk med den lille Twister-linjalen.
Her har jeg kommer omtrent halveis.

Gleder meg til å se det ferdige resultatet.

Forsettelse følger ;-)





2 kommentarer:

  1. Flotte farger! Gleder meg til å se hvordan det blir etter at du har gått helt berserk med linjalen! :)

    SvarSlett