søndag 5. oktober 2014

Godteri fra Sverige

Minstemannen min var med bestevenninnen sin på hyttetur i høstferien, 
og når vi skulle hente han på tirsdag så kom både venninnen og lillesøsteren hennes og ropte at de ville ha sånn toalettveske som Tobias hadde...bare rosa med hjerter på . 
Tobias sin er nemlig med biler på ;-) 
Og det er vel ingen syglade damer som kan motstå noe sånt :-) 

Så da var det bare å sette seg ned med pad'en 
og lete etter stoff som passet ønskene til småjentene. 
Rosa er det nemlig ikke så mye av i samlingen min for øyeblikket.

Jeg fikk inn på diverse nettbutikker og endte opp hos Lapp-Elisa i Sverige, 
hvor jeg falt pladask for dette :-)
Elisabeth ville jo ha hvitt med rosa hjerter på...og nå får hun litt cup-cakes i tillegg :-)

Lillesøster Synne er 4 år og får hvitt med rosa sommerfugler på :-)
Begge får rosa fór :-) og rosa glidelåser...tror jeg.





1 kommentar: