tirsdag 1. september 2015

Mere Klompelompe

Jeg har bare fått helt dilla på Klompelompestrikk for tiden. 
Det går mye i luer og pannebånd, til både gutter og jenter, og i all slags farger :-)

Jeg har vært innom "godtebutikken" et par ganger i det siste kan man si... :-)

Mange fine farger å velge mellom :-)



Innimellom så prøver jeg jo å få sydd litt også. 
Jeg var på toalettmappe-kurs hos Kathrines Quiltestue forrige onsdag, 
sammen med Inger-Lise som jeg ble kjent med i fjor, og vi koste oss masse :-) 

Vi lærte en veldig enkel og grei måte å sy toalettmapper på, uansett størrelse, og hvordan få sydd i glidelåsen enkelt og greit :-)

Planen er å få sydd opp en del små og mellomstore toalettmapper, 
samt å strikke en del luer og pannebånd før siste helgen i november. 
Da skal jeg nemlig, for første gang i mitt liv, være med på julemarked :-o 
Jeg har meldt meg på Skedsmo Husflidslags julemarked 
som skal være på Huseby gård siste helgen i november. 

Dette er litt skummelt, men jeg satser på at det går bra :-)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar