onsdag 5. oktober 2016

Kurs hos Kathrines Quiltestue

På slutten av sommeren så var jeg så heldig å få plass på et kurs hos Kathrines Quiltestue. 

Vi skulle sy en Sew Together Diva, 
og jeg hadde allerede vært innom noen dager i forveien og plukket ut noen fine stoffer :-) 

Kursleder var Anna Malin og jeg tror vi var ca 8-10 damer på kurs.

Vi hadde det kjempekoselig og jeg ble nesten ferdig med min Diva. 
Det eneste som gjensto var å sette på låsen, men det var en enkel sak å gjøre hjemme :-)

Her er min Sew Together Diva :-D


                                            

2 kommentarer:

  1. Fin! Ser litt komplisert ut, men sikkert ikke sååå vanskelig å sy. :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei. Den var egentlig ikke kjempevanskelig å sy, men litt klønete innimellom. Veldig greit å sy den på kurs første gang, hvor man har en som kan hjelpe når man står fast :-)

      Slett