fredag 3. mai 2013

Min lille sykrok


Disse bildene kan det nok være at du har sett før, da jeg har lagt de ut på min gamle blogg for lenge lenge siden. men jeg velger allikevel å legge de ut en gang til :-)


Dette er min lille sykrok. Den er ikke veldig stor, men jeg koser meg her så ofte jeg kan

Etter at vi pusset opp for en tid tilbake, så satt vi opp denne hyllen/skapet i sykroken min. Jeg fikk plutselig dobbelt så mye plass til alle sakene mine :-) Her har jeg alle bøkene og bladene mine, litt småsaker og i skapet ligger det litt stoffer og prosjekter jeg holder på med. Det er deilig å ha alt lett tilgjengelig

Jeg vet det ikke er store plassen, men her kan jeg sy og kose meg uten å tenke på å rydde bort alt rotet mitt hele tiden.
Drømmen er selvfølgelig å få mitt eget syrom etterhvert, men da må jeg nok vente til gutta blir eldre og begynner å flytte ut av redet

7 kommentarer:

  1. Dette ble jo kjempebra!
    Blir spennende å følge. Gratulere :-)

    SvarSlett
  2. Da er du i gang på blogger :-) Dette ble bra. Du har en smart løsning på syskroken din, godt å ha et sted å ha det stående så man slipper å pakke opp og ned. Mvh Kari

    SvarSlett
  3. Hei,herlig med en egen plass til sysakene sine.Jeg har to små minirom på loftet til mine sysaker.Kos deg masse videre følger spendt med.Kanskje du kan legge til følgere på din nye blogg? Linda:))

    SvarSlett
  4. Velkommen som blogger :) Smart løsning på en koselig sykrok. Kos deg og lykke til videre!!

    SvarSlett
  5. Dette ble jo veldig bra kjære nabo :o)

    SvarSlett
  6. Kos deg med guttene de blir fort nok store, og symaskina forsvinner ikke! Koselig sykrok du har laget, det var smart utnyttelse av plassen!

    SvarSlett
  7. Velkommen til "Blogglandia"! :) Foe en koselig sykrok du har, blir spennende å følge bloggen din. Lykke til videre :)

    SvarSlett