torsdag 2. mai 2013

Velkommen til min nye blogg

Nå er det 1,5 år siden jeg beveget meg inn i blogg verdenen :-)
Tidligere har jeg blogget via min nettside www.hjertesom.priv.no, men nå har jeg valgt å flytte bloggen min hit da det er flere muligheter her.

I denne bloggen kommer jeg til å skrive mest om min hobby og lidenskap,
og litt om min familie.

For ca. 15 år siden prøvde jeg meg på quilting/lappeteknikk og ble fort hekta.
Jeg tilbringer så mange ledige stunder som mulig ved min Brother Innovis 1e.
Men med to aktive gutter på 5 og 13 år, så er det ikke alltid jeg har så mye tid og ork til overs.
Jeg er også glad i å strikke og brodere, og prøver meg en gang iblandt på litt hekling. Jeg har drevet med håndarbeide så lenge jeg kan huske, og håper jeg kan holde på med det i mange, mange år til.

1 kommentar:

  1. Hei Anne-Kristine!
    Velkommen til Blogspot! Tror ikke du vil angre på at du har forflyttet deg hit! Nå blir det iallfall lettere for meg å forfølge deg! :))
    Klem fra meg...

    SvarSlett