tirsdag 31. desember 2013

Årets julegaver

Disse krusbrikkene, eller mug-rugsene, ble det sydd en del av før jul. Faktisk så mange at jeg var drittlei av de til slutt for å si det rett ut :-o
Noen krusbrikker ble også sydd med julemotiv 

En hestepute til min niese på 8 år
...og en med skateboard på til hennes storebror på 9 år :-)


Og nok en pyntepute ble sydd til min grandniese på snart 2 år. 
Hun er veldig glad i Byggmester Bob.

Et par lekre håndklær til min eldste nevø Fredrik og hans kjære Marianne

Disse spisebrikkene ble også pakket inn og gitt til min svigerinne og svoger i julepresang.

Og noen få utvalgte fikk broderte julekort i år :-) Litt utenom det vanlige.


                                               
                                                 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar