tirsdag 31. desember 2013

Mine julegaver

Her kommer noen bilder av noe av det jeg fikk til jul :-) 
Og jeg gleder meg til å prøve alt sammen :-)

Dette er en stoffpakke fra Olaugs Quilt.
Et panel med flotte damer på, og stoffer til div. rammer.
Jeg har ikke begynt på dette enda, 
men jeg skal selvfølgelig legge ut bilder nå dette er ferdig
Linjal, også fra Olaugs Quilt, som skal gjøre det enklere å sy Log Cabin blokker.
Kombinert skjære-og strykematte.
Sikkert veldig kjekk å ta med på alle syhelgene som jeg har tenkt til å være med på i
2014 :-)
Kjøpt hos Lapp-Elisa


Mønster er også kjøpt hos Olaugs Quilt.
Dette har jeg begynt på, og bilder kommer etterhvert :-)



                                          

1 kommentar:

  1. Flotte stoff, kjekt utstyr og fint mønster som kommer til å gi deg masse syglede i det nye året!

    SvarSlett