søndag 11. mai 2014

Før og etter...

Og nå har vi endelig kommet til "etter" :-) 
De siste ukene har nemlig dreid seg om før og etter konfirmasjon hjemme hos oss. 
Og i og med at Andreas ble konfirmert i går, så har vi nå kommet til "etter", og jeg kan begynne å tenke på andre ting. Som for eksempel på hva jeg har lyst til å begynne å sy.

Vi hadde forøvrig en superflott konfirmasjonsdag i går, men det kan du lese om i et annet innlegg :-)

Tenker at jeg skal begynne på et sengeteppe til min grandniese, lille Pernille. 
Jeg skal iallefall se hva jeg har av stoff i boksene mine som kan brukes. 

Sendte for en tid tilbake en del bilder av forskjellige tepper til Pernilles mamma, og fikk for et par dager siden svar om det var dette de likte best :-)


Så planen min er da og bruke dette som utgangspunkt og lage et litt større sengeteppe til prinsessens seng :-)










Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar