søndag 11. mai 2014

Konfirmasjon


Den siste tiden har jeg ikke har tid eller ork til å sette meg ned ved symaskinen. 
Dette er delvis fordi jeg ikke vet hva jeg skal begynne på etter at jeg ble ferdig med slumreteppet som min svoger fikk i 50-års presang, og delvis fordi min eldste sønn skal konfirmeres snart og jeg har hodet fullt av ting som må gjøres.


Her er jeg nettopp ferdig med å brette 22 servietter i viftefasong :-)

To langbord ferdig dekket fredag kveld, klare til konfirmasjon lørdag 10. mai


 Konfirmanten (utenfor Lillestrøm Kultursenter)

 Hele familien + svigermor

 3 generasjoner Pettersen

 Meg og mine to storebrødre

Fetter og kusine-bilde (+ lille Pernille)

 Masse deilig mat :-)



 Kakebordet







1 kommentar:

  1. Hei. Det nærmer seg konfirmasjon for oss og konfirmanten har Harry Potter som tema. La merke til de fine serviettene du brukte og lurer på om du har noen tips til hvor jeg kan finne disse?

    SvarSlett