lørdag 14. februar 2015

Babystrikk

Dette mønsterheftet bare måtte bli med meg hjem fra garnbutikken for litt siden :-) 
Og jeg er nå godt i gang med en søt liten lysegul kortbukse til en jente som er ventet i mai.


Jeg valgte også å teste ut karbonpinnene til Knit Pro på dette strikketøyet. Tenkte det kunne være greit med litt solide pinner når de er så tynne som nr. 2 og 2,5. 
Og de kan absolutt anbefales, 
kjempegode pinner å strikke med :-)

Men det betyr jo også at Eskimo-genseren som jeg begynte på til meg selv for litt siden 
ble lagt tilside for en liten stund :-(  

Hadde egentlig tenkt til å strikke disse to litt parallelt, men babystrikkingen tok helt over. Det var bare så gøy med litt småstrikking igjen.  




3 kommentarer:

  1. Koselige prosjekter, både lite og stort. :)
    Ha en fin søndag!

    SvarSlett
  2. Koselig med babystrikk! Og greit å ha flere prosjekter på gang samtidig :)

    SvarSlett
  3. Så koselig :)

    Klem fra nabo'n :)

    SvarSlett