mandag 9. mars 2015

Tutto


Endelig fikk jeg surret meg til å bestille en Tutto-bag til symaskinen min :-) 
Jeg har ønsket meg en sånn kjempelenge, 
men fant ingen som var stor nok til min 
Brother Innovis 1e :-(,  så jeg la det litt på is.

Men til jul fikk jeg jo en litt mindre symaskin, 
en Brother NV100, som jeg kan ta med meg rundt på kurs 
og andre sy-arrangementer. 
Og da kom jo behovet for å ha noe å frakte den rundt i, 
og ønsket om en Tutto-bag blusset opp igjen. 

Jeg bestilte bag'en på mandag, 
og den kom allerede på fredag :-) 
Fargen er litt mørkere rød enn det ser ut som på bildet.

Den "lille" bag'en som står oppå skal jeg putte alle sysakene og prosjektene mine i :-)
 ...og alle stoffene og alt annet som jeg har lyst til å ta med meg når jeg skal ut og sy :-)

Bag'en skal forhåpentligvis innvies neste helg :-) 
For da har jeg planer om å være med på husflidsmaraton 
på Åsenhagen skole i regi av 
Skedsmo Husflidslag. 
Da begynner vi fredag ettermiddag og holder på 
til søndag ettermiddag :-) 
Jeg har vært med på dette en gang tidligere, 
og det er kjempekoselig.

Jeg gleder meg :-)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar